joi, martie 27, 2008

Isus mă iubeşte






Chris - Isus mă iubeşte


Eu adio am spus lumii cu-al ei păcat
Când, într-o zi pe Isus l-am aflat.
Eu în urmă am lăsat
Tot ce în mine era trist şi amar.
În locul urii şi al minciunii
Isus mi-a dat dragostea Sa.
Plin de speranţă în noua viaţă
Îl port în inima mea

Da, Isus mă iubeşte
Da, El viaţă mi-a dat

Şi tot El mă păzeşte

De ce-i rău şi-ntinat


Da, Isus mă iubeşte

Da, în El eu găsesc

Dragostea ce mă creşte

Căci şi eu Îl iubesc


Eu am spus bun venit Cerului în viaţa mea
Cand un cuvânt mi-a adus liniştea.
Eu lângă Isus am învăţat
Să trăiesc fericit.
Rostul vieţii în schimbul tristeţii
De la El am primit.
Viaţa senină acum îmi e plină
De cântec fără sfârşit.

6 comentarii:

Anonim spunea...

faoarte faina melodia....
Fain blog... Felicitari....:)

Anonim spunea...

Iti multumesc Doamne ca ma iubesti si pe mine asa de mult...fara nici un merit! Thank You!!

Anonim spunea...

sunt iubit...si totusi fara merit. Slava Tie Doamne

Anonim spunea...

frate zi`mi si mie cum iti pui ceva audio pe blog :)lasa`mi un id te rog, sau explica`mi aici :)
Fi binecuvantat

Anonim spunea...

foarte frumoasa melodia

saritah spunea...

de unde pot cumpara CD-uri cu Chris ? Va rog , astept un raspuns . E un singur Cd pe site-ul Kerigma si nu e disponibil . Chris nu are mai multe ?