marți, octombrie 31, 2006

O scrisoare pentru tine

Dragul meu,

Vroiam sa stii ca te iubesc si ca ma gandesc la tine mereu. Te stiam inainte de inceperea timpului. Stiu chiar cate fire de par sunt in capul tau! Asa parinte, asa fiu - esti creat dupa chipul si asemanarea Mea. Nu numai ca am planuri cu privire la tine, dar ti-am dat si abilitatile necesare pentru a le implini, si ceea ce dau Eu, nu-ti poate lua nimeni,insa nu neglija aceste daruri,nu uita sa le exersezi si sa le pui in miscare zilnic. Fii linistit caci am inceput o lucrare buna in tine si o voi duce la bun sfarsit. Eu totdeauna termin ce am inceput. Cuvantul Meu cu privire la tine este daltuit pentru totdeauna in Cer. Dedicarea Mea fata de tine este eterna. In viata aceasta vei infrunta adversitati, insa inveseleste-te, i-am luat diavolului puterea de a-ti face rau, iar lumii puterea de a te distruge. Nu uita ca atunci cand esti la stramtorare, Eu sunt aproape. Da-mi Mie poverile tale si Eu te voi sprijini. Cand esti coplesit de problemele vietii, sprijina-te de Mine. Voi fi stanca ta si turnul tau de adapost. Chiar si de vei cadea din cand in cand, nu vei fi rapus,pentru ca stai ocrotit in palma Mea. Insa ai grija, nu asculta sfatul celor orbi spiritual si nu te invarti in cercurile scepticilor. Cuvantul Meu sa-ti fie desfatarea si vei fi roditor si prosper in tot ceea ce faci, ca un stejar care creste langa un rau.

Cu multa dragoste,
Tatal tau.

PS: Mi-ar face mare placere sa-mi scrii si tu...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cand sufletul,mintea si trupul nostru va vibra permanent si continuu intru dragostea,intelegerea si slava permanenta a bunului Dumnezeu,oamenii ,natura, Pamantul,Universul si toate Galaxiile vor canta si asculta melodia divina gasindu-l pe cel permanent cautat Domnul.